لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

طرح و شکل های مختلف اردور خوری

اردو خوری حلزونی:

اردو خوری‌های حلزونی در بیشتر مواقع سرامیکی هستند. کاربرد اردو خوری حلزونی، بیشتر برای سرو فینگر فودها در مهمانی ها یا شیرینی‌های کوچک است. اگر بخواهید از غذاهایی استفاده کنید که ظرفشان هم خوراکی است؛ مثل تارت، جامبو شلز و…  می‌توانید آن‌ها را به زیبایی در اردو خوری حلزونی بچینید.


تخته سرو و پذیرایی برای اردو خوری:

تخته سروهای چوبی، سرامیکی و بامبو برای پذیرایی انواع شیرینی و همچنین فینگرفود مناسب هستند. این تحته سروها را در طرح‌های مستطیل، گرد، قلب و… می‌توانید تهیه کنید. بهتر است این ظروف را متناسب با شکل بقیه ظروف آشپزخانه و پذیرایی خود خریداری کنید. البته چون ظروف اردو خوری اکثرا طرح و رنگ منحصر به فردی دارند، اگر از لحاظ رنگی هم با ست ظروف پذیرایی شما همرنگ نباشند باز مشکلی نیست. اتفاقا جذابیت میز غذای شما را چند برابر می‌کنند.

سرویس کامل اردو خوری

از اردور خوری‌های مدل تخته سرو هم می‌توانید برای سرو جامبو شلز استفاده کنید. انواعی از این اردو خوری‌ها را می‌توانید در فروشگاه جویا مشاهده کنید.


اردو خوری چند تکه:

این اردو خوری‌ها در جنس شیشه، سرامیک، چوب و بامبو وجود دارند. حتی به صورت تلفیقی هم ساخته می‌شوند مثل اردو خوری‌های چوبی و سرامیکی که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند با هم یک شکل واحد مانند دایره، گل و… درست می‌کنند. در بعضی انواع چند تکه، یک ظرف کوچکتر هم هست که برای سس پیش غذا استفاده می‌شود.


اردو خوری چوبی ۴ قسمتی

چگونه ظرف اردو خوری مناسب برای سرو انتخاب کنیم؟

برای اینکه بهترین ظرف اردوخوری را متناسب با غذای خود انتخاب کنید، ابتدا باید به نوع غذا و سپس رنگ غذا توجه کنید.


اگر در خوراکی یا غذای شما از مایعات و سس استفاده شده، بهتر است از اردو خوری سرامیکی استفاده کنید تا هم جلوه خوبی به غذا بدهد و هم بعدا شستشوی آن آسان‌ باشد.

اگر غذایی که سرو می‌کنید داغ یا گرم است، حتما از اردو خوری سرامیک یا چینی استفاده کنید تا مطمئن باشید ظرف بر اثر حرارت، آسیب نمی‌بیند. 

برای سرو انواع ماست، سالادها یا دور چین‌ها، به جای شلوغ کردن میز با چندین ظرف، از اردوخوری های چند تکه‌ای که برای این منظور طراحی شده‌اند، استفاده کنید. یک اردو خوری با انواع ترشیجات و اردو خوری دیگر با انواع ماست.

کاربرد عالی اردو خوری در ماه رمضان که خوراکی و تنوع غذایی زیاد است و در سفره جا نیست. شما برای پذیرایی افطاری می‌توانید خرما، بامیه، زولبیا و… را در ظروف اردو خوری برای مهمانان سرو کنید.

در نهایت

برای جلوه بیشتر غذاها در ظروف اردو خوری حتما به تضاد بین رنگ‌ها توجه کنید، اردو خوری‌های سفید بهترین گزینه برای خوراکی‌های رنگارنگ هستند. همچنین از اردوخوری‌ها و ظروف پذیرایی منحصر به فرد فروشگاه آنلاین جویا دیدن فرمایید.


استند پایه‌بلند برای کنار مبل یا گوشه اتاق

از استندهای پایه‌بلند می‌توانید برای قراردادن گلدان در خصوصا پشت یا کنار مبل استفاده کنید. اگر گلدان‌های زیادی ندارید، با استندهای پایه‌بند می‌توانید همان یکی دو گلدان سبزتان را بیشتر در کانون توجه قرار دهید.


استند گلدان طبقاتی برای گلدان‌های زیاد

خرید استند گلدان طبقاتی

انواع استند چوبی

استندهای طبقاتی را به شماهایی پیشنهاد می‌کنیم که گلدان‌های بیشتری دارید، نه فقط دو سه‌تا. نمای استندهای طبقاتی تا حد زیادی در گروی طرز چیدمان انتخابی شما برای گلدان‌هاست. طبقات پایینی را ترجیحا بهتر است به گیاهان بزرگ‌تر اختصاص داده و طبقات بالایی را برای چیدن گلدان‌های کوچک‌تر در نظر بگیرید. گیاهان رونده را هم برای داشتن فضای رشد در همان طبقات بالایی جا دهید.


حتما بخوانید: پاف چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

استند گلدان لامپ‌خور برای فضاهای تاریک

خرید استند گلدان - لامپ رشد گیاه


برای فضاهایی که نورگیر نیستند و نور طبیعی کافی به گلدان‌ها نمی‌رسد، بهتر است دنبال استندهایی باشید که از قابلیت نصب لامپ رشد برخوردارند.


پرفروش‌ترین لامپ‌های رشد گیاه را ببینید

استند گلدان نردبانی برای دکوراسیون‌های مدرن

خرید استند گلدان نردبانی


اگر مدرن‌پسندید و دکوراسیون مینیمالی دارید، از این مدل استندهای گلدان نردبانی هم مدنظرتان باشد.


استند گلدان پایه‌کوتاه برای کنار مبل یا میز تلویزیون

خرید استند گلدان پایه‌کوتاه


برای کنار مبل یا میز تلویزیون می‌توانید از استندهای پایه‌کوتاه با گلدان سرامیکی استفاده کنید. حتی ترکیب چند استند پایه‌کوتاه با ارتفاع‌های متفاوت هم منظره خوبی به‌دست می‌دهد.


استند گلدان پایه کوتاه جذاب را ببینید

استند گلدان آویز یا دیواری برای فضاهای کوچک

خرید استند گلدان آویز


برای فضاهای کوچک می‌توانید از استندهای آویز یا دیواری استفاده کنید. استندهای این مدلی فضای کف را اشغال نمی‌کنند و برای داخل اتاق و حتی بالکن‌های کم‌جا هم مناسب‌اند.


استندهای دیواری گلدان را ببینید

امیدواریم که ایده‌های پیشنهادی‌مان را پسندیده باشید. نکاتی را هم که گفتیم به خاطر بسپارید و برای دوستان اهل گل‌وگیاه‌تان هم حتما بفرستید. برای ارسال این مطلب به دیگران می‌توانید از کلیدهای اشتراک‌گذاری در ابتدا و انتهای مقالات استفاده کنید.


خرید ظرف شکلات خوری فانتزی

شکلات خوری سرامیکی قرار دادن یک ظرف پر از شکلات‌ های مختلف و رنگارنگ در روی میزِ پذیرایی هر منزلی، نشانه اهمیت دادن به این خوراکی دم دستی در ملاقات های مختصر و کوتاه است، حتی می توان به راحتی این ظرف را در شرکت‌ ها ، ادارات و فروشگاه‌ ها برای پذیرایی مختصر در بین همکاران و مراجعین مشاهده کرد. یک شکلات خوری جذاب و زیبا با انواع شکلات‌ های رنگی و متنوع می‌ تواند پذیرایی شما را در هر مکانی مخصوصا خانه کامل نماید. این محصولات خوشمزه و پر طرفدار را بهتر است در ظروف دردار یا چند طبقه که کمک زیادی به میزبان می‌ کند، نگهداری کنید.


بیشتر خانم هایی که به دکوراسیون داخلی خانه ی خود بیشتر اهمیت می دهند از وسایل های تزئینی برای بالا رفتن زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ی خود استفاده می کنند. یکی از وسایل زیبایی که تاثیر بسیار زیادی در تغییر بهتر دکوراسیون داخلی خانه شما دارد و همین طور بیشتر مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد ظرف های شکلات خوری و غذا خوری است. همه ی ظروف و وسایلی که برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود بیشتر باعث جلب توجه شده و برای داشتن دکوراسیون زیبا و شیک باید به اکثر وسایل کوچک و بزرگ در خانه اهمیت بدهید. در اغلب پذیرایی ها افراد از شیرینی استفاده می کنند به خاطر همین بهتر است تا ظرف های شیرینی خوری شکیل و زیبا که در انواع طرح ها ساخته شده و در بازار موجود است با توجه به سلیقه ی خود انتخاب و خرید کنید تا شیرینی های شما دارای جلوه خاصی شوند.


مطلب مرتبط: 60 مدل سرویس آشپزخانه جدید برای تازه عروس ها و آشپزخانه های مدرن


در اغلب موارد از این ظرف ها در عید نوروز برای طراحی و داشتن سفره ای جذاب و زیبا و همچنین در رستوران و هتل ها استفاده می کنند. این ظروف ها را می توان در انواع جنس ها تهیه کرد برای مثال ظرف شکلات خوری چینی و مسی. البته ظرف های چینی پرطرفدارتر از ظروف مسی هستند و علت آن نیز بیشتر به شکل و ظاهر آن بستگی دارد زیرا شکلات خوری چینی ظاهر زیبا و جذابتری دارند. از خصوصیات بارز ظروف های مسی می توان به ظاهر زیبای و داشتن کیفیت بالا در مقابل ضربه و شکستگی اشاره کرد. پس برای پذیرایی بهتر از اینکه بتوانید به خوبی از مهمان های خود بهتر است از وسایل های تزئینی مانند ظرف های شیرینی خوری زیبا و شیک کمک بگیرید.


شکلات چیست؟

شکلات یک نوع خوراکی است که از کاکائو ساخته می‌شود، این ماده‌ی غذایی خوشمزه، شیرین، انرژی زا جذاب و پر طرفدار در جهان، از ترکیب شدن شکر، شیر، کره‌ی کاکائو و پودرکاکائو با طعم‌ های گوناگون و مختلف و در نسبت‌های متفاوت ساخته می شود و می توانید به دوستان خود در مناسبت های گوناگون هدیه بدهید.


کاربرد و نقش ظرف شکلات خوری

شاید بتوان به طور حتم گفت شکلات خوری از ظروف پذیرایی است که دست کم یک نمونه از آن در هرخانه ‌ای یافت می شود، که علاوه بر کارکرد معمولی مانند سایر ظروف باعث ایجاد زیبایی و جذابیت در دکوراسیون هر خانه و آشپزخانه شده و تاثیر چشم ‌نواز و زیادی دارد. افرادی که طرفدار دکوراسیون شیک و زیبا هستند حتما در انتخاب و طرز چیدن ظروف پذیرایی و تزئینی از کوچک ترین تا بزرگترین قسمت، نهایت دقت و حوصله را به کار می برند. ولی در مجموع از ظروف شکلات خوری بیشترین استفاده و کاربرد در وسایل پذیرایی می شود زیرا شیرینی و شکلات همیشه یاد آور کام شیرین و خوشایند برای همه ما بوده و هستند. ظروف شکلات‌ خوری از نظر طراحی و جنس دارای تنوع زیادی است و این در هنگام خرید باعث جذب افراد زیادی می شوند.


انتخاب شکلات خوری شیک و مناسب

بهترین انتخاب یک کدبانوی با سلیقه این است که ظروف پذیرایی او مثل میوه خوری و شکلات خوری با هم ست و هماهنگ باشند. این هارمونی باعث ایجاد یک فضای دلچسب و شیک برای مهمانان خواهد شد. عدم وجود هماهنگی و تناسب بین میز و محیط پذیرایی و به وجود آمدن شلوغی و نامنظمی در جلوه دکور و وسایل و ظروف باعث ایجاد یک فضای کم رنگ می شود.


ظروف مسی از زمان های دور تا حال دارای بیشترین کاربرد بودند، البته این نکته قابل ذکر است که قیمت این ظروف گران ‌تر بوده و در همه جای خانه و آشپزخانه به عنوان جنبه‌ی دکوری شمایل زیبا و دلفریبی را برایتان به نمایش می گذارند.


شکلات خوری را می توان یکی از ظرف های پر مصرف در پذیرایی به حساب آورد که نوع دردار آن که روی میز پذیرایی و تقریبا در جلوی مبل قرار می‌گیرد تا مانع نفوذ گرد و غبار و ذرات دیگر به داخل شکلات ها شود. نحوه پذیرایی، استفاده و طرز چیدن ظروف همیشه نشانه سلیقه و هنر میزبان است، پس همیشه سعی کنید با انتخاب مدل های زیبا، مقاوم و با کیفیت این هنر خود را آشکار کنید.

نکات مهم در خرید مبل تخت خواب شو

1- کاربرد و مورد استفاده
به یاد داشته‌باشید که در طول روز به فضای کافی اتاق خواب نیاز دارید تا به راحتی به کارهای روزمره‌تان رسیدگی کنید و همچنین به فضایی برای نشستن و استراحت کردن احتیاج خواهید داشت، پس در ابتدا اندازه‌ مناسب مبل‌های تخت‌خواب‌شو را در ذهن‌تان طراحی کنید و سپس شروع به پرسیدن چند سوال از خود‌تان کنید. برای مثال سوال‌هایی مانند:

قرار است چند نفر از این فضا استفاده مفید داشته باشند؟
آیا زوج هستید یا خود به تنهایی از این فضا استفاده می‌کنید؟
برای چه گروه سنی در خانواده اعم از نوجوان ، جوان ، میانسال یا سالمند استفاده خواهد شد؟
متراژ اتاقتان چه اندازه است؟
آیا متراژ اتاق به شما این اجازه را می‌دهد که از تخت‌خواب‌های سایز بزرگ استفاده کنید؟
2- اهمیت جنس و بافت پارچه
قبل از خرید دقت داشته‌باشید که جنس پارچه و بافت آن طوری طراحی شده باشد که به هنگام خوابیدن به روی آنها با سلیقه و ذایقه شما به طورکامل هماهنگی داشته‌باشد.

به طور کل بافت‌هایی را که نرم و لطیف و مقاوم هستند، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید ملافه‌ای را جداگانه برگزینید که به هنگام خواب و استراحت از آن روی تخت‌خواب استفاده کنید.

3-انتخاب پایه ها
هنگام خرید کاناپه‌ و مبل های تخت خواب‌شو به پایه‌های آن دقت کنید. کاناپه‌هایی را خریداری کنید که پایه‌هایش با چسب به بدنه کاناپه محکم شده‌باشد. آن دسته از کاناپه‌هایی که با میخ به بدنه متصل می‌شوند بعد از مدتی شل شده و باعث نامتوازن شدن و لق خوردن تخت خواب می‌شوند.

4- خرید پارچه
به هنگام خرید، الگو و طرح پارچه مبلی را انتخاب کنید که با رنگ و طراحی اتاق شما هماهنگی کامل داشته باشد،در نظر داشته‌باشید تنوع طرح و بافت این نوع مبلمان در بازار بسیار زیاد است. می‌توانید انواع گل‌دار، راه‌راه، چهارخانه و مدل‌های عروسکی را بنا بر سبک اتاق و نوع کاربرد آن انتخاب کنید.

5- بررسی نرمی نشمین
بهتر است به هنگام انتخاب کاناپه مورد نظر، آن را باز کنید و به روی همه نقاط آن بنشینید تا مطمئن شوید که همه نقاط آن مانند مرکز آن نرم و راحت است.

6- کیفیت رویه کوبی
سطح رویی و اطراف کاناپه را به دقت نگاه کنید. سطح کلی کاناپه باید پوشیده از تشک و پارچه باشد تا نرمی و لطافت را به شما منتقل کند. اگر در ساختار نهایی و رویی کاناپه از چوب استفاده شده است، از خریداری آن منصرف شوید.

7- بررسی مکانیزم تختخواب شو
قسمت تخت‌خواب کاناپه را به سمت خود بکشید. اگر به هنگام بیرون آمدن سخت و دشوار بیرون آمد

و دچار لق خوردن و تکان خوردن شد از خرید آن منصرف شوید.

8- کیفیت اسکلت و فریم
در نظر داشته باشید که اسکلت و بدنه کاناپه‌های تخت‌خواب‌شو مقاوم باشد و همچنین تشک آن دارای قطر کافی و مناسب برای نشستن و خوابیدن باشد، در غیر این‌صورت به دلیل کاربرد دوگانه،این نوع مبلمان به‌طور سریع فرسوده و خراب می‌شوند. اسکلت و بدنه کاناپه باید مقاوم و محکم باشد به گونه‌ای که تخته چوبی زیرین آن لق نباشد و تکان نخورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای وزن بالایی هستند بهتر است تشکی با فنرهای مقاوم و محکم انتخاب کنید چرا که این دسته از افراد به طور معمول بعد از گذشت زمان کوتاهی از تشک ابراز نارضایتی دارند.

9- کیفیت فنر تشک ها
کاناپه مورد نظر را به گونه‌ای انتخاب کنید که فنر داخل تشک آن محکم و با دوام باشد.

10- از آینده مطمان شوید
به هنگام خرید از مسئول فروش بپرسید که تشکی برای جایگزین کردن و تعویض کردن به هنگام خراب شدن تشک کاناپه دارند یا خیر، در این صورت می‌توانید با خیال آسوده خرید کنید.

11- قطر تشک
هنگام خرید دقت کنید که و تشک آن دارای قطر کافی و مناسب برای نشستن و خوابیدن باشد، در غیر این صورت به دلیل کاربرد دوگانه، این نوع مبلمان به سرعت فرسوده و خراب می شوند.

خرید جا شمعی کد 01 مجموعه 3 عددی

مشخصات این محصول

ابعاد: 16x16x12 سانتی متر

وزن :200 گرم

مناسب برای: 3 شمع

جنس: شیشه

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

سایر توضیحات

– دارای جاشمعی سایز 1 با ابعاد: 10×10×8 سانتی‌متر و وزن 75 گرم

– دارای جاشمعی سایز 2 با ابعاد:12×12×11 سانتی‌متر و وزن 125 گرم

– دارای جاشمعی سایز 3 با ابعاد:16×16×12 سانتی‌متر و وزن 200 گرم

– امکان قرار گیری شمع وارمر با قطر 4 سانتی‌متر و کوچک‌تر

– دارای قطر دهانه 8.5 سانتی‌متر

نکته: این محصول از لحاظ کیفیت و قمیت در سطح عالی قرار دارد و قطعا یکی از پیشنهاد های این پست “فروش جاشمعی های زیبا” می باشد


مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


12 خرید جا شمعی مدل xineh

راهنمای خرید جا شمعی مدل xineh

جا شمعی مدل xineh

مشخصات این محصول

ابعاد: 22x22x18 سانتی متر

وزن: 80 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: فلز

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


13 خرید جاشمعی ژیوار طرح شب عاشقان

فروش جا شمعی های زیبا مدل zivar2

جاشمعی ژیوار طرح شب عاشقان

مشخصات این محصول

ابعاد: 10*10*8 سانتی متر

وزن: 100 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: چوب

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

سایر توضیحات: جاشمعی همراه با یک عدد وارمر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


14 خرید شمعدان مدل فابیا مجموعه 3 عددی

راهنمای خرید جا شمعی مدل fabia

شمعدان مدل فابیا

مشخصات این محصول

ابعاد: 25*4*4 سانتی متر

وزن: 800 گرم

مناسب برای: 3 شمع

جنس: چوب

ابعاد محل قرارگیری شمع: 12 سانتی متر

سایر توضیحات: این مجموعه دارای 3 شمعدان به ارتفاع 25 ، 20 و 15 سانتی می باشد

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


15 خرید شمعدان 5 شعله کد 09040135

فروش جا شمعی های زیبا مدل 09040135

شمعدان 5 شعله

مشخصات این محصول

ابعاد: 60*25*9 سانتی متر

وزن: 1900 گرم

مناسب برای: 5 شمع

جنس: استیل

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


16 خرید جاشمعی طرح شش ضلعی کد 114

فروش جا شمعی های زیبا مدل 114

جاشمعی طرح شش ضلعی

مشخصات این محصول

ابعاد: 17x17x7 سانتی متر

وزن: 100 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: فلز

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


17 خرید جاشمعی سنگ نمک کد SS01

راهنمای خرید جا شمعی مدل SS01

جاشمعی سنگ نمک

مشخصات این محصول

ابعاد: 7x7x7 سانتی متر

وزن: 200 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: سنگ

ابعاد محل قرارگیری شمع: 4 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


18 خرید جاشمعی بلور کاوه مدل Liliome بسته 2 عددی

راهنمای خرید جا شمعی مدل Liliome

جاشمعی بلور کاوه

مشخصات این محصول

ابعاد: ارتفاع 6 قطر 9 سانتی متر

وزن: 256 گرم

مناسب برای: 2 شمع

جنس: شیشه

مشاهده قیمت و خرید این جا شمعی


19 خرید جاشمعی طرح فرشته کد 11

فروش جا شمعی های زیبا مدل 11

جاشمعی طرح فرشته

مشخصات این محصول

ابعاد: 7.5 × 7 × 8.5 سانتی متر

وزن: 100 گرم

مناسب برای: 1 شمع

جنس: پلی استر

ابعاد محل قرارگیری شمع: 3.8 سانتی متر

سایر توضیحات:

– مناسب برای شمع وارمر