لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

قیمت اسپیکر بزرگ

بلندگوهای اکتیو برای افرادی مناسب هستند که نمی­ خواهند برای سیستم­های PA خود یک یا چند آمپلی فایر اختصاصی تهیه کنند؛ آمپلی فایرها مستقیما در جعبه ی این بلندگوها جای گرفته ­اند.  قیمت اسپیکر بزرگ استفاده از بلندگوهای PA اکتیو بدین معناست که استفاده از میکسر بدون آمپلی فایر نیز برای شما امکان­پذیر است. بلندگوهای اکتیو برای نوازندگانی که در اجراهای کوچک و سایر مراکز موسیقی می­ نوازند، یک انتخاب عالی هستند. قابلیت حمل و نقل این بلندگوها بیشتر و دردسر­های نصب آن­ها کمتر است.
نکته اینجاست که انعطاف­ پذیری و کنترل بلندگوهای اکتیو در یک سیستم صوتی نسبت به حالت بلندگوها و آمپلی فایر مجزا کمتر است. معمولا، بزرگترین سیستم­های بلندگو که برای فضاهای کاری بزرگتر طراحی می ­شوند از نوع پسیو هستند. به همین دلیل، بسیاری از مهندسین حرفه­ ای صدا استفاده از بلندگوهای پسیو را ترجیح می­ دهند. زیرا با پیکر­ بندی و مکان ­یابی محل قرارگیری این بلندگوها، میتوان صدای خروجی آن­ها را در یک محیط خاص بهینه کرد.

وظیفه بلندگوها چیست؟
انتخاب بلندگو: اکتیو یا پسیو؟ کدام را انتخاب کنم؟
بلندگوها و درایورها؟وفر و تیوتر دقیقا چه کاری انجام می دهند؟
آیا افزودن ساب ووفر به سیستم صوتی الزامی است؟
بلندگوهای مانیتور صحنه
نحوه تأثیر اتصال سری یا موازی بلندگوها بر سیستم صوتی
کابل­ ها و کانکتور ها و نکاتی که باید بدانید!
سایر ملزومات سیستم صوتی
نکات و ترفندهایی که هر صدابرداری باید بداند
نکات که در خرید بلندگو باید توجه داشته باشید
نکاتی که در خرید بلندگو باید توجه داشته باشید
آگاهی از ویژگی­ های مورد نظر پیش از اقدام به خرید بسیار مهم است. در ادامه به تعدادی از شرایط اصلی مطرح در زمینه خرید هر سیستم صوتی اشاره می­ شود که شما باید پیش از اقدام به خرید از آن آگاه باشید.

توان خروجی متوسط بلندگو: به معنای اندازه توان متوسط بلندگو در یک برنامه کاری دراز مدت است. گاهی اوقات (به اشتباه) این مشخصه در قالب توان RMS مطرح می­ شود. در ادامه به توضیح توان RMS می پردازیم
محدوده دینامیکی: به معنای اختلاف میان بلندترین و هموارترین بخش­ های یک سیگنال صوتی است (که معمولا بر حسب دسی­بل اندازه­ گیری می ­شود).
پاسخ فرکانسی: به بازه فرکانسی تولید شده توسط بلندگو اشاره دارد و نشان دهنده محدوده ای است که بلندگو به درستی قادر به تولید فرکانس های مختلف می باشد. محدوده فرکانسی شنوایی انسان بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز گسترده است. این ویژگی در مورد پاسخ­ های فرکانسی به مفهوم تلرانس اشاره دارد (تفاضل حداکثر مقدار خروجی با ورودی). اگر مقدار تلرانس ذکر نشده باشد، مقدار آن را به عنوان تلرانس استاندارد و برابر ±۳ dB قلمداد می­ کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد