لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

خرید ظرف شکلات خوری فانتزی

شکلات خوری سرامیکی قرار دادن یک ظرف پر از شکلات‌ های مختلف و رنگارنگ در روی میزِ پذیرایی هر منزلی، نشانه اهمیت دادن به این خوراکی دم دستی در ملاقات های مختصر و کوتاه است، حتی می توان به راحتی این ظرف را در شرکت‌ ها ، ادارات و فروشگاه‌ ها برای پذیرایی مختصر در بین همکاران و مراجعین مشاهده کرد. یک شکلات خوری جذاب و زیبا با انواع شکلات‌ های رنگی و متنوع می‌ تواند پذیرایی شما را در هر مکانی مخصوصا خانه کامل نماید. این محصولات خوشمزه و پر طرفدار را بهتر است در ظروف دردار یا چند طبقه که کمک زیادی به میزبان می‌ کند، نگهداری کنید.


بیشتر خانم هایی که به دکوراسیون داخلی خانه ی خود بیشتر اهمیت می دهند از وسایل های تزئینی برای بالا رفتن زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ی خود استفاده می کنند. یکی از وسایل زیبایی که تاثیر بسیار زیادی در تغییر بهتر دکوراسیون داخلی خانه شما دارد و همین طور بیشتر مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد ظرف های شکلات خوری و غذا خوری است. همه ی ظروف و وسایلی که برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود بیشتر باعث جلب توجه شده و برای داشتن دکوراسیون زیبا و شیک باید به اکثر وسایل کوچک و بزرگ در خانه اهمیت بدهید. در اغلب پذیرایی ها افراد از شیرینی استفاده می کنند به خاطر همین بهتر است تا ظرف های شیرینی خوری شکیل و زیبا که در انواع طرح ها ساخته شده و در بازار موجود است با توجه به سلیقه ی خود انتخاب و خرید کنید تا شیرینی های شما دارای جلوه خاصی شوند.


مطلب مرتبط: 60 مدل سرویس آشپزخانه جدید برای تازه عروس ها و آشپزخانه های مدرن


در اغلب موارد از این ظرف ها در عید نوروز برای طراحی و داشتن سفره ای جذاب و زیبا و همچنین در رستوران و هتل ها استفاده می کنند. این ظروف ها را می توان در انواع جنس ها تهیه کرد برای مثال ظرف شکلات خوری چینی و مسی. البته ظرف های چینی پرطرفدارتر از ظروف مسی هستند و علت آن نیز بیشتر به شکل و ظاهر آن بستگی دارد زیرا شکلات خوری چینی ظاهر زیبا و جذابتری دارند. از خصوصیات بارز ظروف های مسی می توان به ظاهر زیبای و داشتن کیفیت بالا در مقابل ضربه و شکستگی اشاره کرد. پس برای پذیرایی بهتر از اینکه بتوانید به خوبی از مهمان های خود بهتر است از وسایل های تزئینی مانند ظرف های شیرینی خوری زیبا و شیک کمک بگیرید.


شکلات چیست؟

شکلات یک نوع خوراکی است که از کاکائو ساخته می‌شود، این ماده‌ی غذایی خوشمزه، شیرین، انرژی زا جذاب و پر طرفدار در جهان، از ترکیب شدن شکر، شیر، کره‌ی کاکائو و پودرکاکائو با طعم‌ های گوناگون و مختلف و در نسبت‌های متفاوت ساخته می شود و می توانید به دوستان خود در مناسبت های گوناگون هدیه بدهید.


کاربرد و نقش ظرف شکلات خوری

شاید بتوان به طور حتم گفت شکلات خوری از ظروف پذیرایی است که دست کم یک نمونه از آن در هرخانه ‌ای یافت می شود، که علاوه بر کارکرد معمولی مانند سایر ظروف باعث ایجاد زیبایی و جذابیت در دکوراسیون هر خانه و آشپزخانه شده و تاثیر چشم ‌نواز و زیادی دارد. افرادی که طرفدار دکوراسیون شیک و زیبا هستند حتما در انتخاب و طرز چیدن ظروف پذیرایی و تزئینی از کوچک ترین تا بزرگترین قسمت، نهایت دقت و حوصله را به کار می برند. ولی در مجموع از ظروف شکلات خوری بیشترین استفاده و کاربرد در وسایل پذیرایی می شود زیرا شیرینی و شکلات همیشه یاد آور کام شیرین و خوشایند برای همه ما بوده و هستند. ظروف شکلات‌ خوری از نظر طراحی و جنس دارای تنوع زیادی است و این در هنگام خرید باعث جذب افراد زیادی می شوند.


انتخاب شکلات خوری شیک و مناسب

بهترین انتخاب یک کدبانوی با سلیقه این است که ظروف پذیرایی او مثل میوه خوری و شکلات خوری با هم ست و هماهنگ باشند. این هارمونی باعث ایجاد یک فضای دلچسب و شیک برای مهمانان خواهد شد. عدم وجود هماهنگی و تناسب بین میز و محیط پذیرایی و به وجود آمدن شلوغی و نامنظمی در جلوه دکور و وسایل و ظروف باعث ایجاد یک فضای کم رنگ می شود.


ظروف مسی از زمان های دور تا حال دارای بیشترین کاربرد بودند، البته این نکته قابل ذکر است که قیمت این ظروف گران ‌تر بوده و در همه جای خانه و آشپزخانه به عنوان جنبه‌ی دکوری شمایل زیبا و دلفریبی را برایتان به نمایش می گذارند.


شکلات خوری را می توان یکی از ظرف های پر مصرف در پذیرایی به حساب آورد که نوع دردار آن که روی میز پذیرایی و تقریبا در جلوی مبل قرار می‌گیرد تا مانع نفوذ گرد و غبار و ذرات دیگر به داخل شکلات ها شود. نحوه پذیرایی، استفاده و طرز چیدن ظروف همیشه نشانه سلیقه و هنر میزبان است، پس همیشه سعی کنید با انتخاب مدل های زیبا، مقاوم و با کیفیت این هنر خود را آشکار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد