رضا یزدانی ، متولد ۲۴ مهر ۱۳۵۳ ، خواننده ، موسیقی دان ، آهنگساز و بازیگر اهل تهران است. وی از نوجوانی با موسیقی درگیر بود. وی در نواختن گیتار به ویژه گیتار الکتریک تخصص دارد.
وی لیسانس مهندسی چوب و کاغذ دارد.
من دویدم که دندانپزشک شوم
به دلیل حرفه پدرم ، دندانپزشکی مشکل شماره یک خانواده ما بود. پدرم بسیار مراقب تحصیل بود ، اما من خیلی از مدرسه غافل شده بودم و شیفته آواز بودم. آرزو داشتم که تمام وقتم را با موسیقی بگذرانم. اما جو جامعه ما در این شرایط ، به دلیل جنگ ، به گونه ای نبود که بخواهم به موسیقی بروم. به همین دلیل بیشتر وقتم را در ورزش ، به ویژه فوتبال گذراندم.
علاقه به فوتبال
راستش من دروازه بان خوبی بودم و سالها بازی کردم تا وقت دانشگاه رسید. یکی از دوستانم از آلمان برایم یک گیتار برقی به عنوان یادگاری آورد. در آن زمان گیتارها در ایران بسیار کمیاب بودند و چون بسیار گران بودند ، با کمک خودم توان خرید آنها را نداشتم. پدرم هم چون تمرکزش روی درس من بود ، مخفی نمی شد که برایم گیتار بخرد. به هر حال ، گیتاری که دوست من برای من خریداری کرد باعث نواختن موسیقی من شد و باعث شد موسیقی را جدی بگیرم.
دندانپزشک تجربی من
در تابستان ، چون اوقات فراغت زیادی داشتم ، با پدرم به عنوان دستیار کار کردم و در آن مدت آنقدر پیشرفت کردم که توانستم به عنوان یک دندانپزشک باتجربه کار کنم. من هرگز فراموش نخواهم کرد وقتی پدرم عمل را انجام داد ، من بخیه ها را زدم. با این حال ، من علاقه ای به انجام این کار برای کارهای آینده خود نداشتم. بنابراین تصمیم گرفتم که آنچه واقعاً باید انجام دهم این است که یاد بگیرم چگونه این کار را به درستی انجام دهم.
یک حرکت جالب از رامبد جوان و رضا یزدانی در خندوان
آهنگ کارت کار من است
هر خواننده هنگام انتخاب آهنگ سبک و دیدگاه خاص خود را دارد. من آهنگ هایی را که اجرا می کنم برای بیان افکارم دوست دارم ، بنابراین در مورد آهنگ بسیار سختگیرم. من فکر می کنم آهنگ مهمترین قسمت آهنگ است. من از انتخاب یک آهنگ از یک آلبوم ناراضی هستم. من واقعاً سعی می کنم آهنگی را انتخاب کنم ، خصوصاً اکنون که دیگر با یک ترانه سرای کار نمی کنم و از ترانه سرایان مختلف آهنگ دریافت نمی کنم. به نظر من ، “ترانه” اثری هویتی است و تمام تلاش برای انتخاب مضمون آواز به نتیجه ای که می خواهد ارزش دارد.
پاداش برای عصیان
اگر آنها به من بگویند که برجسته ترین خصوصیات اخلاقی چیست؟ بدون شک من می گویم قدرت ریسک پذیری. در طول این سالها من همیشه سعی در خطر کردن داشته ام و می خواهم تا آخر عمر با ریسک های بزرگی زندگی کنم و از این ترس ندارم. من معتقدم کسی که در دنیای هنر ریسک نکند خیلی زود فراموش خواهد شد و این شورش و ریسک است که باعث می شود یک هنرمند دوام بیاورد !!
رضا یزدانی و نفیسه روشن
پانزده سال در راس
من در سال ۱۹۷۸ با آلبوم “شهر دل” وارد صحنه موسیقی شدم و اکنون ، پانزده سال بعد ، احتمالاً یکی از معدود خوانندگانی هستم که هنوز هم می مانم و کار می کنم و نه تنها از آن دوره که شروع کردم ، اما پیشرفت هم کردم. شاید دلیل این امر این باشد که من موسیقی خود را در یک سطح نگه ندارم و آن را با توجه به شرایط فعلی جامعه به جلو بردم و تغییرات زیادی در آهنگ ، ملودی و تنظیمات ایجاد کردم.
من تماشاگر قوی فیلم هستم
من همیشه به سینما و تماشای فیلم علاقه مند بوده ام و تماشای فیلم یکی از برنامه های ثابت زندگی من است. به همین دلیل می توان من را یک بیننده قوی فیلم دانست. من بایگانی بسیار مفصلی از فیلمهای معروف جهان دارم. من معمولاً فیلم ها را در سبک ها و زمینه های مختلف تماشا می کنم. این به من اجازه می دهد تا با فیلم ها در سبک های مختلف آشنا شوم و از کارهای روز مطلع شوم.
من فردی با حافظه هستم
من فردی با خاطرات هستم و دلتنگی نقش زیادی در زندگی من دارد. فکر کردن در مورد چیزهای قدیمی به من احساس آرامش و امنیت می دهد. در چهل سالگی ، فرد احساس نوستالژی بیشتری می کند و احساس می کند روزگار گذشته چقدر بهتر شده است. برای من ، بافت قدیمی خانه ها از آپارتمان های مدرن جذاب تر است. وقتی آواز را روی برج خواندم ، گوشه گوشه ذهنم همان چیزی بود که این ساختمانهای بلند در پایین خیابانهای باریک قدیمی می خواستند. آنها مقداری هوا و دید از من گرفتند.
قبل از اینکه به شما یاد دهیم چگونه یک ارگانیک حرفه ای داشته باشید ، باید بگوییم که یک ارگانیک عالی باید شخصیت و مارک تجاری شما را نشان دهد. این مهمترین راز صحیح زیست است! این بدان معنی است که شما می توانید محصولات یا خدماتی را که برند شما به مشتریان ارائه می دهد تنها با چند کلمه ارائه دهید. برای مثال ، به صفحه اینستاگرام ویدیوگرام مراجعه کنید:
در Bio Instagram ما خدمات اصلی را در این صفحه نوشته ایم. بنابراین ، هر کاربری که وارد صفحه اینستاگرام شود می فهمد که خدمات اصلی ما در حال توسعه استراتژی ها ، تولید محتوا و انجام فعالیت های تبلیغاتی است. منظور ما از شخصیت تجاری دقیقاً این است! این بدان معناست که کاربران شما می دانند چه خدماتی ارائه می دهید و شفافیت بسیار مهم است.
در صفحه حساب اینستاگرام ، اولین چیزی که کاربران می بینند نام کاربری است! این بخش بیشتر برجسته شده است تا کاربران بتوانند آن را سریعتر ببینند. همچنین اگر وارد قسمت ویرایش نمایه شوید ، اولین چیزی که با آن روبرو خواهید شد قسمت نام است! در این بخش شما باید نام تجارت خود را بنویسید. فراموش نکنید که نام تجاری خود را همراه با کلمه کلیدی جستجو وارد کنید! زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی را در اینستاگرام جستجو می کنند فقط صفحاتی را مشاهده می کنند که از این کلمات کلیدی استفاده کرده اند.
این بخش از Bio Instagram به شما اجازه نمی دهد بیش از ۳۰ حرف وارد کنید. این بدان معنی است که شما در نهایت می توانید ۴ یا ۵ کلمه بنویسید. با وجود این محدودیت ، به راحتی می توانید نام تجارت خود را به همراه کلمات کلیدی که در نتایج جستجوی اینستاگرام مشاهده می شود ، بنویسید. به زبان ساده ، هنگامی که کاربر کلمه کلیدی را جستجو می کند
، نتایج نشان داده شده براساس کلماتی است که در قسمت نام تایپ می کنید! در این بخش می توانید از شکلک ها نیز استفاده کنید و جالب است بدانید که این شکلک ها توسط کاربران قابل جستجو هستند. پیشنهاد ما این است که از یک موج در قسمت نام استفاده نکنید. مگر اینکه بخواهید کلمات را از هم جدا کنید! زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران به دنبال شکلک می گردند و جستجوی آنها هدفمند نمی شود.
بنابراین نیازی نیست که از یک موج در قسمت نام ها استفاده کنید و فقط نام کسب و کار خود را به همراه کلمه کلیدی آن بنویسید. به عنوان مثال ، برای Videogram که در زمینه تولید محتوای اینستاگرام فعالیت می کند ، می توانید از عبارت “Videogram، تولید محتوای اینستاگرام” استفاده کنید.
متن موجود در بیو اینستاگرام باید به اندازه کافی حرفه ای و جذاب نوشته شده باشد تا تأثیر مستقیمی بر مخاطب داشته باشد. این متن باید برای تجارت شما باشد. به عبارت دیگر ، وقتی کاربر آن را می خواند ، باید اطلاعات عمومی و البته واضحی در مورد تجارت شما داشته باشد
. به عنوان مثال ، اگر کار شما طراحی دکوراسیون است ، در بخش زیست شناسی به کاربران بگویید که می توانند طراحی داخلی ساختمان خود را به شما بسپارند. عکس زیر را ببینید:
دلایل زیادی برای حذف حساب کاربری فیس بوک وجود دارد که یکی از آنها ممکن است مربوط به مسائل امنیتی این شبکه اجتماعی باشد. در این مقاله می خواهیم نحوه حذف دائمی حساب فیس بوک را به شما آموزش دهیم. به ما بپیوند.
حذف حساب کاربری فیس بوک می تواند به صورت موقت و دائمی انجام شود. در نوع اول ، این شخص حق دارد حساب خود را با تمام اطلاعات موجود بازیابی کند. با این حال ، اگر حساب خود را برای همیشه حذف کنید ، امکان بازیابی آن وجود ندارد.
حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک یک فرآیند آسان است و مراحل زیادی لازم ندارد.
برای حذف دائمی حساب Facebook خود ، به صفحه حذف حساب بروید. اگر از حساب خود خارج شده اید ، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در صفحه جدید با پیام نمایش داده شده بر روی دکمه آبی رنگ Delete my account کلیک کنید. با انتخاب این گزینه از شما خواسته می شود رمز و کد نمایش داده شده را وارد کنید. با دنبال کردن این مراحل ، حساب شما پاک می شود.
البته به خاطر داشته باشید که با انجام این کار ، حساب کاربری به مدت دو هفته غیر فعال خواهد بود و امکان بازیابی آن برای کاربر امکان پذیر است. اگر بعد از این دو هفته وارد سیستم نشوید ، حساب شما برای همیشه حذف می شود.
قبل از حذف دائمی حساب فیس بوک خود ، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:
در سوال سومی که مطرح شد، کاربران نظر خود را در مورد اینکه چرا کاربران صفحات برندها را آنفالو میکنند؟ کاربران جواب خود گفتند و دلیل ریزش فالوور اینستاگرام کاملاً مشخص شد:
https://safir-ac.ir/علت-ریزش-فالوور-اینستاگرام-چیست؟/
در این نمودار مشخص شد که برندها نیاز به زمان و تلاش زیادی برای تولید محتوای ارزشمند دارند. از طرفی برندها میتوانند محصول خود را تبلیغ کنند اما محصول باید بخشی از محتوا را شامل شود و برندها نمیتوانند پیشنهاد تبلیغاتی خود را به صورت مستقیم مطرح کنند!
پاسخ کاربران به سوالات بالا منجر به یک پاسخ اساسی شد:
دلیلی که باعث جذب کاربران میشود، ممکن است نتواند آنها را برای همیشه به عنوان دنبالکننده برند شما نگه دارد! کاربران همیشه مخالف محتوای تبلیغاتی بیش از حد و بیشتر به دنبال محتوای ارزشمند هستند. در حقیقت اکثر کاربران میخواهند ویژگیهای منحصر به فرد محصول شما را بدانند و شما باید محتوایی تولید کنید که نظر کاربران را نسبت به محصول یا خدمات خود جذب کنید!
۴ مسئله وجود دارند که با رعایت آنها میتوانید از ریزش فالوور اینستاگرام خود جلوگیری کنید:
شخصیت برند خود و تصور افراد از آن را حفظ کنید.
از زبان مناسب با برند و حوزه صنعتی خود استفاده کنید.
بیشتر در مورد ویژگیهای محصول یا خدمات خود صحبت کنید و مستقیماً پیشنهاد تبلیغاتی ندهید.
در نهایت، رسانههای اجتماعی یک محیط تبلیغاتی نیستند.
با رعایت این ۴ مسئله به راحتی میتوانید از ریزش فالوور اینستاگرام جلوگیری کنید و حتی فالوورهای خود را در بلندمدت افزایش چشمگیری دهید.
نتیجهگیری
یکی از بزرگترین مشکلاتی که صفحات مربوط به برندها با آن روبرو هستند، ریزش فالوور اینستاگرام است. در این مقاله به بررسی گزارشهای شرکت Sprout Social پرداختیم که از کاربران نظرسنجی کرده بود! با رعایت نکاتی که در این مقاله گفته شد، به راحتی میتوانید از ریزش فالوور اینستاگرام خود جلوگیری کنید.
اکنون شما بگویید! به نظر شما مهمترین دلیل ریزش فالوور اینستاگرام و آنفالو شدن برندها توسط کاربران چیست؟ در بخش نظرات، از تجربیات خود به ما و سایر کاربران بگویید.