رایج ترین راه برای ردیابی تلفن اندرویدی ردیابی تلفن اندرویدی از طریق Gmail است. بنابراین ، شما باید شرایط را از قبل پیش بینی کنید. این شرایط عبارتند از: فعال کردن Gmail در تلفن Android ، فعال کردن دسترسی به اینترنت و فعال کردن موقعیت مکانی تلفن. اکنون ، برای آموزش کامل این روش ، مقاله ردیابی تلفن خود از طریق Gmailردیابی تلفن خود از طریق Gmail را بخوانید. اگر می خواهید در مورد ردیابی تلفن های سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید ، حدود ۴ روش ردیابی تلفن سامسونگ را بخوانید.
برای ردیابی آیفون ، می توانید از ویژگی مهمی که این پلتفرم فراهم کرده استفاده کنید. با Find My iPhone ، این بدان معنی است که “iPhone من را پیدا کنید!” شما می توانید iPhone خود را ردیابی کنید. علاوه بر این ویژگی ، اگر تلفن شما هنوز به اینترنت متصل است ، می توانید برای جلوگیری از سو mis استفاده احتمالی از راه دور ، به تلفن خود پیام دهید یا اطلاعات خود را حذف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش ، راهنمای ردیابی کامل آیفونردیابی کامل آیفون را مطالعه کنید.
ممکن است شما یکی از مالباختگان تلفن های هوشمند باشید که اخیراً توسط سارقان به سرقت رفته است و احتمالاً از خود پرسیده اید که آیا ردیابی تلفن خاموش شده به دلیل خاموش بودن سارقان پس از سرقت ، امکان پذیر است؟ برای دریافت پاسخ به این س ،ال ، بخوانید آیا ردیابی تلفن و سیم کارت خاموش امکان پذیر است.
روش های زیر از شماره تلفن های IMEI برای ردیابی استفاده می کنند:
۱- ردیابی تلفن همراه اول
برای ردیابی تلفن گمشده یا سرقت شده خود از طریق اپراتور همراه اول ، می توانید از خدمات ارائه شده توسط این اپراتور برای این منظور استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس ، ابتدا باید سیم کارت فعال را در تلفن خود ذخیره کنید. سپس با استفاده از یکی از روش های زیر شماره IMEI تلفن را از طریق خطوط همراه اول در جعبه تلفن ارسال کنید و سرویس ردیابی را در تلفن همراه اول فعال کنید.
با شماره گیری کد # شماره سریال * ۲۱۴۱ * ۱۱۱ * شماره IMEI را به تلفن ارسال کنید
از طریق سامانه پیامکی جامع سرویس همراه اول ، ارسال ۲۱۴۱ به ۱۱۱
سیستم ردیابی تلفن همراه در ۱۰ روز اول پس از دریافت شماره سریال ، تلفن گمشده را جستجو می کند و در نهایت نتیجه را به مشترک اطلاع می دهد. در صورت عدم موفقیت ، مشترک باید تلفن خود را دوباره امتحان کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید مقاله ردیابی تلفن مسروقه برای مشترکین همراه اول را مطالعه کنید.
۲- ردیابی تلفن ایرانسل
ایرانسل یک سامانه پیامکی ۶۱۰۱ پوند * برای ردیابی تلفن های گمشده / سرقت شده در اختیار مشترکان قرار داده است.
برای ردیابی تلفن گمشده / دزدیده شده خود از طریق این سیستم ، باید مراحل زیر را انجام دهید:
۱- ابتدا از اپراتور خود بخواهید سیم کارت فعال تلفن گمشده یا دزدیده شده را مسدود یا ذخیره کند.
۲-۵ روز پس از مسدود شدن خط ، از خط ایرانسل کد # ۶۱۰۱ * را شماره گیری کنید. نتیجه پیگیری ۴۸ ساعت دیگر برای شما ارسال می شود.
۳- در صورت مثبت بودن نتیجه پیگیری ، می توانید مراحل دیگر را از طریق مراجع قانونی دنبال کنید و در صورت منفی بودن نتیجه پیگیری ، باید حداقل ۵ روز پس از دریافت اولین پیامک ، درخواست پیگیری خود را مجدداً ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نحوه ردیابی تلفن مسروقه از اپراتور ایرانسل را مطالعه کنید.
۳- ردیابی تلفنی رایتل
برای ردیابی تلفن دزدیده شده یا گمشده از طریق Rytl مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- برای جلوگیری از سوuse استفاده احتمالی ، ابتدا سیم کارت را قفل کنید.
۲- به شماره IMEI دستگاه خود در ۶۱۰۱ پیامک کنید.
۳- پس از ثبت موفقیت آمیز شماره سریال ، از شما خواسته می شود اگر در هنگام ناپدید شدن دستگاه از سیم کارت رایتل استفاده کرده اید ، شماره را ارسال کنید ، در غیر این صورت شماره ۰ را ارسال کنید.
۴- سپس باید یکی از دوره های زمانی زیر را برای ردیابی دستگاه خود انتخاب کنید:
شماره ۱: از ۱۰ روز گذشته تا ابتدای روز جاری (هزینه ۱۰۰۰ ریال)
شماره ۲: از ابتدای امروز تا ۱۰ روز آینده (هزینه ۱۰،۰۰۰ ریال)
شماره ۳: از ۱۰ روز گذشته تا ۱۰ روز آینده (هزینه ۱۱۰۰۰ ریال)
توجه: با ارسال شماره ۱ ، نتیجه پیگیری پس از ۲۴ ساعت برای شما ارسال می شود. اگر شماره ۲ یا ۳ را انتخاب کنید ، هنگامی که نتیجه ردیابی مثبت است به شما اطلاع داده می شود و در صورت منفی ، پاسخ پس از ۱۰ روز اعلام می شود.
۵- پس از کسر هزینه ها ، درخواست پیگیری شما در سیستم ثبت می شود.
سامانه همیاب ۲۴ با پشتیبانی جانشین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور بستر مناسبی را برای تسهیل و تسریع در روند پیگیری فراهم کرده است.
هدف ما در این مقاله آموزش نحوه بارگیری از توییتر است. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه فیلم ها را در توییتر روی رایانه ، تلفن هوشمند Android و iPhone بارگیری کنیم. اگر با ویدیویی در توییتر روبرو شدید و می خواهید آن را بارگیری کنید ، در پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه بارگیری از توییتر را بیاموزید.
توییتر دارای انواع محتوا (متن ، صوت ، فیلم و تصویر) است. اگر کسی بخواهد متن یا تصویری را از این شبکه اجتماعی ذخیره کند ، بسیار آسان خواهد بود ، اما اگر بخواهد ویدیویی را از توییتر بارگیری کند ، ممکن است مجبور به کار سخت و راه حل های موجود در ادامه این بخش شود. ذکر شده است که مورد استفاده قرار گیرد.
دلایل مختلفی وجود دارد که کاربران باید یاد بگیرند که از توییتر بارگیری کنند. نحوه بارگیری از توییتر به دستگاهی که کاربران از آن استفاده می کنند بستگی دارد. نحوه بارگیری از توییتر برای شخصی که از رایانه استفاده می کند و شخصی که آیفون دارد متفاوت است. در اینجا چند روش عالی برای بارگیری از توییتر آورده شده است. اگر می خواهید این روش ها را بیاموزید ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
در صورتی که میخواهید با استفاده از مرورگرها یک ویدیو از توییتر دانلود کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:
برای دانلود از توییتر اولین کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر خود را باز کنید و به سایت Twitter.com بروید.
در این در این مرحله به ویدیویی که میخواهید دانلود کنید، مراجعه کنید. توییت مربوط به آن را بیاورید. کمی دقت کنید در بالای توییت، تاریخ انتشار آن دیده میشود.
تاریخ انتشار توییت بالا مربوط به ۴ آگوست است. روی این تاریخ ( Aug 4) راست کلیک کنید و سپس مطابق تصویر زیر Copy Link Address را انتخاب کنید.
مرحله چهارم
اکنون وقت آن است که با یک ابزار عالی برای بارگیری از توییتر آشنا شوید. این ابزار به شما کمک می کند فیلم مورد نظر خود را که به صورت توییت در توییتر ارسال می شود ، بارگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار به DownloadTwitterVideo.com مراجعه کنید.
کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت یکی از اصلی ترین نگرانی های مدیران سایت و صاحبان سایت است. بعضی اوقات تصاویر بیش از هزار کلمه دارند. به همین دلیل است که استفاده و محبوبیت آنها در دنیای وب بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.
امروزه ، تب فناوری به سرعت در حال رشد است و به وضوح می توانیم تأثیر آن را بر صنعت گرافیک ببینیم. اما یکی از اصلی ترین مشکلات استفاده از تصاویر در صفحات ، حجم زیاد آنهاست. البته یک فرمول ساده وجود دارد که می گوید هرچه کیفیت تصاویر بالاتر باشد ، حجم آنها نیز بیشتر است.
ما تصمیم گرفتیم این قانون را نقض کنیم و به شما یاد دهیم که چگونه اندازه عکس های آنلاین و آفلاین را کاهش دهید.
ابتدا می خواهیم انواع مختلف قالب های دیجیتالی تصویر را به شما معرفی کنیم. زیرا کاهش اندازه عکس ها به آشنایی با قالب های تصویر نیاز دارد. تصاویر در دنیای دیجیتال به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:
به طور خلاصه ، تفاوت بین تصاویر بردار و پیکسل در این است که تصاویر پیکسل از نقاط کوچکی تشکیل می شود که پیکسل نامیده می شوند و با تطبیق این نقاط تشکیل می شوند.
اما در تصاویر برداری با ریاضیات و فرمول های ریاضی سر و کار داریم. یعنی خطوط موجود در آنها یک بردار داده را تشکیل می دهند و اطلاعات تصویر در داخل این بردارها تعریف می شود.
هر دو نوع تصویر توسط انجمن گرافیک پذیرفته می شوند و اصولاً توسط گرافیست ها طراحی و استفاده می شوند. اما اکنون استفاده از تصاویر برداری کمتر از تصاویر پیکسلی در وب استفاده می شود.
چندین فرمت برای تصاویر دیجیتال وجود دارد. هر یک از این قالب ها دارای مزایا و معایبی هستند. به عنوان مثال ، اگر فیلم ویدئویی حرفه ای را با دوربین ضبط کنید ، قالب احتمالاً خام یا حصبه ای خواهد بود.
یا انیمیشن هایی که در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید معمولاً در قالب gif استفاده می شوند. ما در دنیای وب به طور عمده با سه نوع قالب سروکار داریم:
فرمت Png: به طور کلی تصاویر با فرمت png از کیفیت بالایی برخوردار هستند. زیرا در این قالب فشرده سازی نسبتاً کمتری انجام می شود. استفاده از این قالب بیشتر برای تصاویری که به طور شفاف استفاده می شوند مفید است. همچنین از طیف گسترده ای از رنگ ها پشتیبانی می کند.
قالب Jpeg یا jpg: برای دانستن این قالب لازم نیست که یک طراح گرافیک باشید. زیرا این قالب یکی از رایج ترین قالب ها برای تصاویر دیجیتالی است. دلیل محبوبیت این قالب در دنیای وب فشرده سازی بالا و کیفیت قابل قبول آن است.
قالب Gif: امروزه استفاده از تصاویر متحرک در شبکه های اجتماعی و سایت ها بسیار محبوب شده است. بیشتر این تصاویر متحرک با فرمت gif هستند اما از این قالب برای تصاویر ثابت نیز می توان استفاده کرد.
قالب Svg (گرافیک برداری مقیاس پذیر): تصاویر در این قالب برداری و مقیاس پذیر هستند. امروزه استفاده از این تصاویر در دنیای وب در حال گسترش است. مزیت استفاده از این تصاویر مقیاس پذیری و حجم بسیار کم آنهاست.