لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد ؟

محافظ صفحه نمایش تلویزیون

تلویزیون‌ های امروزی که قیمت بالایی دارند با توجه به ضخامت کمی که دارند نسبت به تلویزیون های قدیمی اسیب پذیرتر هستند. حساسترین و شکننده ترین قسمت تلویزیون همان صفحه نمایش (پنل) آن است که ممکن است با برخورد اشیا و وارد شدن ضربه هنگام بازی کودکان آسیب ببیند و تلویزیون دیگر قابل استفاده نباشد. معمولا شرکت ها، صفحه نمایش تلویزیون شما را گارانتی نمی کنند و صفحه نمایش تلویزیون قابل تعمیر هم نیست. به همین دلیل برخی شرکت ها و کارگاه ها اقدام به طراحی و تولید صفحات محافظ صفحه نمایش تلویزیون کرده اند و این محافظ یک صفحه طلق‌مانند است که روی صفحه تلویزیون شما قرار می گیرد و از تلویزیون شما محافظت می کند. ما در این مطلب از زومیلو ، ویژگی های محافظ صفحه نمایش تلویزیون و نحوه استفاده از ان را برای شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.


محافظ صفحه نمایش تلویزیون


محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست ؟

محافظ صفحه نمایش تلویزیون یک محافظ شفاف است که روی انواع تلویزیون تخت وصل می شود تا از صفحه نمایش تلویزیون در برابر اسیب هایی مثل شکستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد کنترل از راه دور و اسباب بازی جلوگیری کند.


منبع:

https://saripan.ir/%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد