لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟

من خیلی به این واقعیت فکر کردم که همسرم فردی خجالتی است و باید کمرویی خود را کنار بگذارد. اکنون به این نتیجه رسیده ام که بهتر است به نیاز او به تنها بودن احترام بگذاریم. از این طریق برخی از نیازهای شخصی خود را برآورده می کنم.

هر دو از روابط خود مراقبت می کنیم. ما صدمه نمی بینیم یا با هم برخورد نمی کنیم. اگر هر انسانی بداند از شخص مقابل چه انتظاری دارد احساس امنیت می کند.

همسرم ما را مجبور می کند تا در مورد موضوعات بحث کنیم و در نتیجه ، رابطه ما روز به روز معنادارتر و لذت بخش تر می شود.

“ما زن و شوهر خیلی داغ نیستیم ، اما مشتاقانه منتظر رابطه خود هستیم.”
ما می خواهیم برای همدیگر باشیم. “وقتی ایده ای مطرح می شود ، همه به آن فکر می کنند و ما تنها هستیم.”

“یک روز به همسرم گفتم که دوست دارم بالای ماشین لباسشویی خانه قفسه داشته باشم. آن شب همسرم دیر از خواب بیدار شد و آن قفسه را ساخت. بدون هیچ حرفی ، کاری را که من می خواستم انجام داد.”

… کلید لذت بردن از یک زندگی آرام ، سخت و پیچیده نیست. کافی است کمی به این عبارات فکر کنید و سعی کنید از آنها در زندگی روزمره استفاده کنید. به این ترتیب می توان برای تشکیل خانواده ای صمیمی ، صمیمی و صمیمی گام های مثبت و موثری برداشت.

بهتر است نگاه عمیق تری به “خانواده” داشته باشیم. “خانواده” کوچکترین شکل جامعه است که زوجین ستون آن هستند. وقتی فضای دوستی و رفاقت به این شکل در خانواده شکل می گیرد ، کودکان از کودکی به این فضا عادت می کنند و این رفتار در روح و روان آنها تثبیت می شود.

چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟

کافی است یک زن و شوهر باور کنند که ساختن زندگی بدون استرس مبتنی بر گذشت است ، اگر هر یک از آنها به تعهدات اخلاقی و انسانی خود عمل کنند و زندگی خود را بر اساس فداکاری ، عشق و بخشش بنا کنند ، با فضیلت ترین خانواده را بنا می کند . آنها خواهند داشت ، اما اگر شهوت ، خودخواهی و غرور بر زندگی حاکم شده باشد و فرد “باید” و “نباید” ، “شاید” و “ممکن” بازی کرده باشد و هرکسی خواسته های شخصی خود را ملاک عمل قرار داده است. این در حال تبدیل شدن به یک موجود خطرناک است و امروز ریشه بسیاری از اختلافات خانوادگی و گروهی چیزی نیست جز غفلت از این نیازهای کمتر پیچیده. مباحثی که بسیار ساده و قابل درک هستند.

آنچه در روابط اجتماعی و خانوادگی و به ویژه در روابط زناشویی برای توجه به آن به عنوان یک اصل لازم است ، تقویت مبانی اخلاقی ، حرکت بر اساس تفاهم ، گذشت و فداکاری متقابل است. شکل گیری روابط زناشویی در چارچوب الزامات اخلاقی و ارزشهای والای آن باعث گرم شدن و تقویت زندگی و جامعه می شود و تنها به حقوق قانونی و شرعی متکی نیست. اسلام نه پوپولیستی است و نه فمینیستی. محور قوانین دینی ما بر اساس مدار درست براساس کرامت انسانی و منافع خانواده و سلامت جامعه است و در چنین سیستمی زن و مرد باید طبق آنچه درست و درست است عمل کنند و مسئولیت خود را به عهده بگیرند. خانواده ها و جامعه.

این واقعیت که زوجین برای جلب رضایت و خوشبختی یکدیگر ارزش و ارزش زیادی برای یکدیگر قائل هستند و این تفکر در آنها یک سری احساسات ایجاد می کند که منجر به نتایج و تأثیرات بسیار مثبتی برای آنها می شود و به عنوان یک کمک کننده قدرتمند در زندگی ، حمایت کننده. .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد