لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

چند راهکار ساده برای بالا بردن اعتماد به نفس

داشتن اعتماد به نفس یکی از سخت ترین خصوصیات فردی در افراد است. عزت نفس مقوله ای است که برای هر شخص ارزش و اهمیت زیادی دارد.

 

به گفته فراناز ، یکی از بزرگترین موانع افرادی که می خواهند عزت نفس خود را بالا ببرند نیاز فوری آنها به تأیید دیگران است. آنها احساس می کنند که اگر کسی به آنها نگوید که چه کاری به طرز شگفت انگیزی انجام داده اند یا چقدر عالی بوده اند ، نباید به اندازه کافی خوب باشند. آنها خود را باور ندارند و باید شخصی را پیدا کنند که به او اعتماد و تأیید کند.

 

مسئله این است که وقتی به خود اعتماد کردید ، دیگر مهم نیست که دیگران درباره شما چه فکر می کنند یا می گویند ، زیرا شما مهمترین فرد هستید.

 

شما دائماً به دنبال افراد بیشتر و بیشتری هستید تا بگویند شما ارزشمند هستید. این جستجو ادامه می یابد تا اینکه کسی را پیدا کنید که دقیقاً همان چیزی را داشته باشد که درباره شما فکر می کند. این به این معنی است که باور کنید کاملاً شکست خورده اید. سپس ، حتی اگر یک میلیون نفر شما را تأیید کرده باشند ، دیگر برای شما مهم نیست و فقط این نظر منفی در ذهن شما باقی می ماند.

 

در ادامه این مقاله چند روش اثبات شده برای افزایش اعتماد به نفس در چنین شرایطی را از سایت فرا ناز فرا خواهید گرفت. به یاد داشته باشید که شکست و اشتباهات اجزای اجتناب ناپذیر زندگی هستند و مهم این است که چگونه با آنها کنار بیایید.

 

“همه چیز در وجود شماست.”

تأیید مورد نیاز شما باید از شما باشد و این تنها درصورت امکان پذیر خواهد بود که دیگر به دنبال تأیید دیگران نباشید و برای بهبودی وقت بگذارید.

 

گاهی فقط آگاهی از اعمال خود بهترین روش درمانی برای شما خواهد بود. بنابراین برای خود وقت بگذارید و به احساسات خود نگاه کنید و ببینید که چرا و از کجا ناشی شده اند. پس از انجام این کار ، دیگر نیازی به تأیید دیگران برای آن احساس خاص نخواهید داشت.

 

چند راهکار ساده برای بالا بردن اعتماد به نفس

خود را به جای کسانی که از شما حمایت می کنند قرار دهید

واضح است که به نظر می رسد قرار دادن خود در معاشرت با کسانی که شما را دوست دارند یکی از ثابت ترین رفتارهای موجودات مختلف به ویژه انسان است. با این وجود تعداد انگشت شماری از افراد تلاش می کنند تا وقت کافی را به این موضوع اختصاص دهند. همه ما به افرادی نیاز داریم که به ما اعتقاد داشته و اقدامات ما را تأیید کنند. وقتی محیط خود را با افرادی پر کنید که دائماً به شما یادآوری می کنند چه مهارت هایی دارید ، به تدریج اعتماد به نفس پیدا کرده و اعتماد به نفس خود را بازیابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد