لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

چگونه افکار منفی را برای همیشه کنار بگذاریم؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از ما با آن روبرو هستیم افکار منفی است که گاهی کنترل آن را برای ما دشوار می کند! اما چه باید کرد؟!

حتی اگر کاملاً متقاعد شده باشید که می توانید نیمی از لیوان را در زندگی خود مشاهده کنید ، گاهی اوقات افکار منفی در مورد گذشته به شما حمله می کنند. بنابراین ، وقتی احساس شکست به ذهن خطور می کند ، مغز آماده است. چگونه برای غلبه بر این ترس ها:

۱٫ هجوم افکار در مورد ظهور فاجعه از هر طرف

برای دوست خود یک مهمانی غافلگیرانه تنظیم کنید. شما همه چیز را برای این منظور آماده می کنید ، اما افکار منفی شما را آزاد نمی کنند. اگر کسی سد را آبیاری کند چه اتفاقی می افتد؟ اگر شخصی را اشتباه دعوت کنید چه می کنید؟ اگر نوارهای کاغذی آتش بگیرند چه می شود؟

به گفته کارشناسان: فاجعه
علائم: مغز شما همیشه آماده فاجعه است. احتمالات واقع بینانه را از بین ببرید و بر بدترین پیامدهای ممکن تمرکز کنید.

از هم اکنون شروع به جنگ کنید: باربارا فردریکسون ، مدیر مرکز روانشناسی و روانشناسی ، می گوید: “به خود یادآوری کنید که این نگرشهای منفی تنها راه محافظت از مغز شما در برابر هرگونه مشکلات احتمالی است.” سپس به خود بگویید ، مغز من ، متشکرم که سعی کردی از من محافظت کنی ، اما اکنون زمان استراحت است و من این نگرانی را برطرف می کنم. این یکی از موارد نادری است که گفتگو با یک دوست جواب نمی دهد. فردریکسون خاطرنشان می کند: اگر نگرش یا اضطرابی به شدت منفی دارید ، دوستانتان نمی توانند به شما کمک کنند تا از این احساس خلاص شوید.

برای همیشه از ذهن خود دور شوید: گاهی اوقات یک فکر یا شعار ساده می تواند قلب شما را بشکند و افکار همیشگی عنان را محدود کند. وقتی نگران یک جشن تولد فاجعه بار یا آتش سوزی در خانه هستید ، به خود بگویید هر اتفاقی بیفتد ، من از آن مراقبت می کنم و بنابراین این افکار را نادیده می گیرم.

۲. در هر صورت احساس گناه می کنید

شما با عضو جدید کتابخانه آشنا می شوید ، اما از یکی از دوستانش می شنوید که او بدون دلیل شما را قطع کرده است. اولین فکری که به ذهن شما خطور می کند: احتمالاً به خاطر همان چیزی است که من گفتم. آیا من به اندازه کافی او را ملاقات نکرده ام؟ واقعاً منو دوست نداری؟
به گفته کارشناسان: موضوع را سفارشی کنید
علائم قابل توجه: شما ترجیح می دهید مسئولیت همه چیزهای منفی اطراف خود را بر عهده بگیرید ، مهم نیست دیگران چه می گویند.

اکنون مبارزه را شروع کنید: واقع گرایی را توسعه دهید تا توهمات از بین بروند. دفعه بعد که رفتار دیگران را به خود گرفتید ، این کلمات را با خود نجوا کنید ، این فقط یک نگرش منفی است و من مسئول همه چیز نیستم.

تغییر عجیب: یک قدم جلوتر بروید. فردریکسون می گوید: “کارهایی انجام دهید که موقعیت جدیدی به شما می دهد.” به گفته محققان دانشگاه نوتردام ، شروع با یک وضعیت جدید سیگنال هایی را به مغز ارسال می کند که شما کار خود را با وضعیت قبلی به پایان رسانده اید و آماده رفتن به یک وضعیت جدید هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد