لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

در بخش توضیحات بیو اینستاگرام چه چیزهایی باید بنویسیم؟

بیو اینستاگرام محدودیت دارد! یعنی شما تنها قادر به نوشتن ۱۵۰ کاراکتر در آن هستید. با وجود این محدودیت چگونه می‌توان یک توضیح جذاب و تاثیرگذار نوشت؟ بیو تاثیرگذار نیازمند رعایت چند مورد است، در این بخش مواردی که باید در بیو اینستاگرام بنویسید را بررسی می‌کنیم:
درج حوزه فعالیت خود را برای کاربران
هر کسب‌وکاری در یک حوزه خاص فعالیت می‌کند؛ لازم است حوزه فعالیتی خود را به کاربران بگویید. گاهی اوقات مدیران کسب‌وکارها می‌گویند که صفحه اینستاگرام ما پیشرفتی نمی‌کند و این در حالی است که توضیحاتی در بیو قرار نداده‌اند. کاربران باید بدانند که صفحه شما در مورد چیست و چه خدماتی ارائه می‌کنند تا شما را دنبال کنند! از طرف دیگر اگر کاربران بدون دانستن خدمات کسب‌وکارتان شما را دنبال کنند، مخاطبان هدف جذب نکرده‌اید و احتمال تبدیل شدن آن‌ها به مشتری نزدیک به صفر است! بنابراین در بخشی از توضیحات بیو باید خدمات و سرویس‌های خود را بنویسید تا کاربران هدف جذب کنید و با تولید محتوای جذاب، آن‌ها را به مشتریان کسب‌وکارتان تبدیل کنید.

نوشتن مهارت‌ها و تجربه‌های کسب‌وکارتان
در بخش توضیحات از مهارت‌ها و تجربیات خود به کاربران بگویید؛ مثلاً ممکن است در بخش قبلی نوشته باشید که برنامه‌نویس هستید اما کاربران نمی‌دانند در کدام پلتفرم‌ها فعالیت می‌کنید! بنابراین اگر برنامه‌نویس اندروید هستید، در کنار نام برنامه‌نویسی، اندروید را هم بنویسید. همچنین می‌توانید از برجسته‌ترین سابقه کاریتان را هم درج کنید تا کاربران اعتماد زیادی به شما پیدا کنند! از طرف دیگر از کاربری در صفحه شما بخواند که با چند شرکت شناخته‌شده کار کرده‌اید، حس خوبی نسبت به توانایی‌های شما پیدا می‌کند و به همین سادگی مشتریان کسب‌وکارتان هم زیاد می‌شوند.

نوشتن علایق در کسب‌وکارهای شخصی
اگر کسب‌وکار شما شخصی است و به صورت انفرادی فعالیت می‌کنید، کاربران به دانستن زندگی شخصی شما هم علاقه دارند. مثلاً می‌توانید به کاربران از تفریحات و کارهایی که در اوقات فراغت خود انجام می‌دهید، بگویید. این مورد را نمی‌توان در شرکت‌های بزرگ که چندین نفر در آن فعالیت می‌کنند، پیاده‌سازی کرد اما اگر کمی خلاق باشید، می‌توانید علایق شرکت خود را در قالب کار بنویسید! مثلاً به کاربران خود بگویید در هنگام استراحت، در مورد ایده‌های کاری صحبت می‌کنیم. اگر کمی خلاقیت داشته باشید، به راحتی می‌توانید کاربران را جذب توضیحات بیو اینستاگرام خود کنید تا از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند!

در شناساندن شخصیت برند به کاربران، از طنز استفاده کنید!
انسان‌ها به صورت طبیعی طنز و خندیدن همراه آن را دوست دارند؛ البته منظور ما طنزهای اجتماعی و تلخ نیست! بلکه تنزهایی که حتی برای ۱ ثانیه خنده را بر صورت کاربر بنشاند. هر برندی شخصیتی دارد و بسیاری از کسب‌وکارها برای شناساندن بیشتر برند، از ویدئو و پادکست استفاده می‌کنند! در این دو مورد به راحتی می‌توانید با کاربران به زبان طنز حرف بزنید. معمولاً کاربران صدا یا تصویر بازیگران ویدئوی شما را می‌شناسند و به همین دلیل است که علاقه زیادی به چنین کسب‌وکارهایی پیدا می‌کنند! از طرف دیگر هنگامی که شما با کاربران خود شوخی می‌کنید، جایگاه مناسبی در ذهن آن‌ها پیدا می‌کنید و راحت‌تر می‌توانید مخاطبان صحفه اینستاگرام خود را افزایش دهید. در بیو اینستاگرام هم می‌توانید با زبانی شیرین و طنزآمیز توضیحات خود را وارد کنید؛ البته باز هم می‌گوییم طنزی که باعث خنده کاربر شود و باعث ناراحتی از برند شما نشود! به عبارت ساده‌تر، باید سعی کنید در چند خطی که کاربر در مورد برند شما می‌خواند، حس خوبی در آن ایجاد کنید تا صفحه شما را دنبال کند.

شاید چیزهای دیگری هم باشند که باید در بخش توضیحات و نوشتن متن استفاده کنید، اما با توجه به محدودیت ۱۵۰ کاراکتری این بخش، بیایید به سراغ نکاتی غیر از توضیحات برویم! اگر شما بتوانید همین ۴ مورد را به خوبی رعایت کنید، توضیحات بیو اینستاگرام شما بسیار تاثیرگذار می‌شود و می‌توانید کاربران زیادی را جذب کنید.

قدم سوم؛ استفاده از اموجی در بخش بیو
دقت کرده‌اید که کاربران اینستاگرام چقدر از اموجی استفاده می‌کنند؟ دلیل آن هم این است که آن را دوست دارند و گاهی حس خود را با استفاده از آن منتقل می‌کنند! به همین دلیل استفاده از اموجی‌ها به برندسازی شما کمک زیادی می‌کند و با استفاده درست از اموجی‌ها، می‌توانید احساس خوبی را در کاربران ایجاد کنید.

استفاده از اموجی در بخش بیو اینستاگرام

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از اموجی‌ها این است که کاراکترهای کمتری استفاده می‌کنند؛ مثلاً به جای نوشتن کلمه شماره تماس، می‌توانید از اموجی تلفن استفاده کنید. با این کار در استفاده از کلمات صرفه‌جویی می‌کنید و می‌توانید اطلاعات بیشتری به کاربران بدهید.

۳ نکته را در مورد اموجی‌ها فراموش نکنید:
از اموجی‌ها در کنار کلمات استفاده کنید تا تاثیر بیشتری بر مخاطب بگذارید.
از اموجی‌ها برای خلاصه‌تر کردن متن استفاده کنید تا خواندن آن راحت‌تر شود.
اموجی‌ها باید با کسب‌وکارتان مرتبط باشند و به ارزش برند شما بیفزایند.
سعی کنید همیشه این سه نکته را رعایت کنید! اگر بدون استفاده از کلمات، از اموجی‌ها استفاده کنید، فقط کاربر را گیج کرده‌اید و تنها بخش بیو اینستاگرام را که می‌تواند یک محیط عالی برای تبلیغ، افزایش ترافیک سایت و برندسازی است، از دست داده‌اید. همیشه سعی کنید از شبکه‌های اجتماعی بیشترین بهره را ببرید تا روز به روز کسب‌وکارتان بهبود پیدا کند! همچنین باید توجه داشته باشید که از اموجی‌های یکسان استفاده نکنید؛ هزاران اموجی در اختیار شما هستند! از اموجی‌های مختلف استفاده کنید تا کاربران با سلیقه‌های متفاوت هم بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

قدم چهارم؛ استفاده از هشتگ‌ها در بخش بیو
برای آن که بتوانید عملکرد بهتری در میان رقیبان داشته باشید، از هشتگ‌ها استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های عالی ، قابلیت استفاده از هشتگ در بیو اینستاگرام است! یعنی شما می‌توانید هشتگ موردنظر خود را در بیو قرار دهید و کاربران با کلیک بر روی آن، وارد صفحه آن هشتگ شوند. پیشنهاد می‌کنم از دو نوع هشتگ استفاده کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد