لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

راهنمای خرید بهترین اسپیکر 2020

بهترین اسپیکر: GoldenEar Technology Triton Five

بهترین اسپیکر مقرون به صرفه: بلندگوی قفسه مرجع Klipsch

بهترین اسپیکر سینمای خانگی: SVS Prime Tower Surround

بهترین اسپیکر برای موسیقی: KEF LS50 Wireless

بهترین اسپیکر بلوتوث: تسکو مدل TS 2196

بهترین اسپیکر برای تولید موسیقی: اسپیکر JBL 306P MkII

بهترین اسپیکر بی سیم وای فای: Sonos One

بهترین اسپیکر بازی: لاجیتک G560

اسپیکر 3 تکه هویت : اسپیکر HV-SF5632BT

اسپیکر بلوتوث 3 تکه هویت مدل HV-SF5633BT

سخن پایانی

 


معرفی بهترین اسپیکرهای 2020

Play Video

همچنین بخوانید:

گوگل هوم چیست ؛ با 18 ویژگی جذاب دستیار Google Home آشنا شوید

اسپیکرها از آن دست دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند تجربه متفاوتی را در مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی و یا انجام یک بازی ویدیویی برایمان رقم بزنند. پس باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. درواقع برای خرید یک بلندگوی ایده‌آل در ابتدا باید به کاربری آسان و البته فضایی که بلندگو اشغال می‌کند توجه داشته باشید. اگر شما فیلم‌ها را از کامپیوتر تماشا می‌کنید و حساسیت زیادی در این مورد ندارید، پس لازم نیست هزینه بالایی برای خرید یک بلندگو بپردازید. از طرف دیگر باید محیطی که قرار است اسپیکر در آنجا استفاده شود بررسی گردد. درواقع اسپیکری که برای یک اتاق خواب انتخاب می‌شود، مسلما با اسپیکری که برای سالن بزرگی انتخاب خواهد شد متفاوت است. با در نظر گرفتن این شرایط ما در ادامه به معرفی اسپیکرهای متنوعی از دسته بهترین اسپیکرهای 2020 می‌پردازیم.


 


بهترین اسپیکر: GoldenEar Technology Triton Five

best-2020-speaker/ بهترین اسپیکر 2020


یکی از دلایلی که می‌توانیم اسپیکر GoldenEar Technology Triton Five را به عنوان بهترین اسپیکر 2020 معرفی کنیم این است که در کنار قیمتی که دارد، کارایی آن نیز قابل تحسین است. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا اسپیکر یاد شده به محصولی قابل رقابت با بهترین اسپیکرهای 2020 تبدیل شود.


همچنین بخوانید:

اسپیکر مانیتورینگ چیست و معرفی بهترین اسپیکرهای مانیتورینگ دنیا

اسپیکر یاد شده که در دسته اسپیکرهای کوچک (Tweeter) قرار می‌گیرد، بدنه‌ای براق دارد و در حالت ایستاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که بلندگوهای این اسپیکر صدای باکیفیتی را ارائه خواهند داد و از صدای باس نیز پشتیبانی می‌کنند. با این حساب اسپیکر یاد شده می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال اسپیکری با کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب هستند.


 


بهترین اسپیکر مقرون به صرفه: بلندگوی قفسه مرجع Klipsch

Klipsch-Reference-Bookshelf/ بهترین اسپیکر پرتابل 2020


بلندگوی قفسه مرجع Klipsch که با نام Klipsch Reference Bookshelf نیز شناخته می‌شود، می‌تواند بهترین اسپیکر 2020 از نظر قیمت معرفی شود. بلندگوی یاد شده ظاهر خوبی دارد و با توجه به عملکرد و کارایی‌اش قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز خواهد داشت و می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربرانی باشد که اسپیکرهای کوچکی نیاز دارند. اما زمانی که اندازه اسپیکر کوچک می‌شود، ممکن است صدا نیز تحت تأثیر قرار بگیرد که در مورد بلندگوی قفسه مرجع Klipsch ماجرا متفاوت است و کاربران در کنار اندازه جمع و جور، می‌توانند از صدای باکیفیت نیز بهره‌مند باشند.


همچنین بخوانید:

تاریخ تکنولوژی با این گجت ها متحول شد ؛ از ماشین حساب تا آیفون

خوب است اشاره کنیم که شرکت Klipsch سابقه درخشانی در عرصه تولید چنین بلندگوهایی دارد و طراحی زیبا و حرفه‌ای با قیمت مناسب از خصوصیات منحصربه‌فرد محصولات این شرکت است. پس با این اسپیکر که نسبت به محصولات پیشین نیز ارتقا یافته است، می‌توانید اتاقی کوچک تا اتاقی نسبتا بزرگ را پوشش دهید و نگران هزینه اضافه برای تقویت صدا و یا قیمت بالا برای خرید اسپیکر نیز نباشید. در نهایت می‌توانید تجربه یک سالن تئاتر حرفه‌ای و یا شنیدن صدای اصیل موسیقی یا فیلم‌ها را نیز برای خود رقم بزنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد