لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟

بسیاری از افراد که می خواهند لیزر بیکینی انجام دهند این سوال را از خود می پرسند که لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟ ما در این مقاله قصد داریم که به طور کامل و جامع به شما دوستان عزیز بگویییم که لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟ پس اگر این سوال ذهن شما دوستان را هم به خود دگیر کرده است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا به پاسخ سوال خود برسید. یکی از روش هایی که سالیان سال در تمام جهان انجام می شود و روشی بسیار موثر است لیزر بیکینی است ، حال می دانید که به چه علت لیزر بیکینی در میان افراد محبوبیت پیدا کرده است ؟ برای اینکه اثر آن بلند مدت می باشد یعنی هنگامی که فردی لیزر بیکینی انجام می دهد مدت بسیار زیادی اثر آن می ماند و مانند دیگر روش ها سریع تاثیرشش نمی رود . کنترل موهای ناحیه بیکینی خود یک دردسر مداوم است. شما می توانید موهای زائد بیکینی را با ژیلت به سرعت اصلاح کنید ، اما مو در طی چند روز دوباره رشد می کند.کرم های موبر در عرض چند دقیقه موها را حذف می کنند اما جدا از رشد سریع و مجدد مو ممکن است بوی بسیار بدی نیز داشته باشند. علاوه بر این پودر موبر حساسیت های شدید پوستی را هم برای افراد در ناحیه بیکینی به وجود می آورد که باعث خارش و قرمزی شدید می شود. حتی این امکان وجود دارد که برخی از افراد اپیلاسیون با موم یا دیگر مواد را در نظر بگیرید که مو را از ریشه خارج می کند. با این روش هفته ها مو رشد نمی کند ، اما اپیلاسیون یک روند بسیار دردناک است ، موها زیرپوستی رشد می کنند و ممکن است پوست دچار قرمزی و خارش شود.


 


لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟

انواع لیزر مو های زائد بیکینی عبارت اند از: 


لیزر دیود : موثرترین نوع لیزر برای پوست‌های روشن و تیره می‌باشد.

لیزر الکساندرایت : این نوع لیزر سریع‌ترین نوع لیزر جهت از بین بردن موهای زائد محسوب می‌شود و برای رفع موهای زائد در نواحی بزرگتر بدن مناسب است.

لیزر ND-YAG : این نوع لیزر برای انواع پوست مناسب می‌باشد. می‌توان از این لیزر برای پوست‌های برنزه نیز استفاده کرد. البته لیزر ND-YAG به اندازه انواع دیگر لیزر مؤثر نمی‌باشد.

لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟

یکی از سوال هایی که افراد در موردش سوال بسیار می پرسند این است که لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟ یکی از موثر ترین روش ها برای از بین بردن مو های زائد لیزر بیکینی که به صورت دائم است ، اگر شما یک خط بیکینی صاف را دوست دارید ، ما در کلینیک زیبایی گلدن رویال دستگاه های لیزر موهای زائد مناسب انواع پوست را استفاده می کنیم.بر خلاف تراشیدن یا اپیلاسیون ، که می تواند برآمدگی های ناخوشایند ، قرمزی ، موهای زائد یا تیرگی شدید پوست ایجاد کند ، با انجام  لیزر موهای زائد اینگونه به نظر می رسید که انگار هیچوقت مو نداشته اید و حتی اگر لیزر خود را بعد از سالها اصلاح و اپیلاسیون انجام می دهید همین  نتیجه را خواهید دید. بنابراین دست از گزینه های حذف موقت و ناخوشایند مو بردارید و همین امروز لیزر بیکینی را شروع کنید.


مراقبت های قبل از لیزر بیکینی

افرادی که می خواهند لیزر بیکینی انجام دهند، باید مراقبت های پیش از لیزر بیکینی را انجام دهند ، فردی که می خواهد لیزر بیکی انجام دهد باید یک هنفته قبل از اینکه برای لیزر برود با استفاده از تیغ قسمت مورد نظر را بتراشد، به این نکته حتما دقت کنید که حتما برای تراشیدن باید از تیغ استفاده نمایید و از اپلاسیون و یا موم و وکس و … استفاده نکنید زیرا استفاده از هرکدام از این روش­ها خطراتی را در حین درمان برای شما ایجاد خواهد کرد، باید یک ماه پیش از درمان از انواع روش­ هایی که با پوست ربط دارند (مانند وَکس و اپیلاسیون) خودداری کنید چون ریشه موها باید کاملاً سالم و دست نخورده باقی بمانند تا لیزر بتواند به خوبی آن‌ها را از بین ببرد. 2 ساعت قبل از لحظه آغاز لیزر بیکینی باید ناحیه مورد را به طور دقیق با تیغ بتراشید. برای کسب بهترین نتایج باید هرگونه محصولات پوستی مانند لوسیون‌ها، پودرها، عطر، دئودورانت و… را از ناحیه بیکینی پاک کنید و هرگز از آن استفاده نکنید.


شیو و اصلاح با تیغ : برای رسیدن به بهترین نتیجه دوازده تا بیست و چهار ساعت قبل از انجام لیزر، موهای ناحیه ی مورد نظر را با تیغ یا ژیلت شیو کنید.

استحمام : پیش از مراجعه حتما حمام کنید، چون رعایت بهداشت در این روند بسیار اهمیت دارد. از شوینده هایی که PH آن ها برای ناحیه ی بیکینی و واژن مناسب است استفاده کنید. از مصرف محصولات شیمیایی معطر اجتناب کنید. مواد شیمیایی موجود در این محصولات پوست حساس این نواحی را تحریک پذیر می کنند و بعد از لیزر باعث سوش و خارش می شوند.

به هیچ عنوان در معرض اشعه ی نور خورشید قرار نگیرید : قرار گرفتن در معرض اشعه ی نور خورشید و برنزه کردن قبل از لیزر، باعث کاهش تاثیر آن شده و زمینه ی آسیب به پوست را فراهم می کند.

لباس نرم و گشاد و راحت بپوشید : از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید و لباس نرم و گشاد و راحت بپوشید. لباس های تنگ با پوست اصطکاک ایجاد کرده و  آن را تحریک پذیر می کنند.

استرس خود را کنترل کنید : ممکن است حین درمان احساس خجالت کنید و معذب باشد. اما سعی کنید آرامش خود را حفظ و استرس خود را کنترل کنید. کلینیک خانه ی سفید با کادر درمانی بسیار مجرب و حرفه ای تلاش می کند که محیطی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم کند.

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی

مراقبت های بعد از لیزر بیکینی

یکی از موارد هایی که باید بسیار حواستان باشد که به هیچ عنوان انجام ندهید دست زدن به ناحیه مورد نظر است. ناحیه تناسلی ممکن است که ملتهب باشد و با هر دست زدن شما دچار مواردی مانند سوزش یا خارش شود. در صورت مشاهده چنین حالتی بهتر است که سریعا پزشک را در مورد آن آگاه کنید. یکی از فعالیت­ هایی که بسیار در این مورد مفید است، استفاده از کمپرس یخ است. از آن جایی که لیزر از طریق گرما فولیکول­ های پوست را از بین می­ برد، دمای مناطق موردنظر ممکن است که بسیاری بالا باشد. به همین دلیل بهتر است که پس از لیزر بیکینی از کمپرس یخ استفاده کنید تا دمای بدن و پوست پایین­تر بیاید. سعی کنید پس از انجام این روش لیرز، از تیغ زدن و شیو کردن استفاده نکنید. تیغ کشیدن بر روی پوست فولیکول‌های مو را دست نخورده باقی می‌گذارد و روش درمان را بی ­اثر می­ کند. ممکن است که در بین جلسات درمان نیاز به تیغ کشیدن داشته باشید. انجام این کار اشکالی ندارد. اما در طول زمان نیاز به آن کمتر می‌شود. همچنین تا زمانی که تمام جلسات درمانی به اتمام نرسیده‌اند از اپیلاسیون، کندن مو، ‌بلیچ یا کرم‌های رفع موهای زائد یا الکترولیز بر روی ناحیه درمان پرهیز کنید. هر کدام از این روش­ ها باعث خواهد شد که برای شما مشکلی به وجود بیاید. البته استفاده از تیغ بعد از سه روز پس از درمان مانعی ندارد.


از لباس زیرهای جنس نخی مرغوب و گشاد استفاده کنید

از ژل های خنک کننده ایی که کلینیک یا متخصص برای شما تجویز می کند استفاده کنید.

از آب ولرم برای شستشوی ای نواحی استفاده کنید.

تفاوت لیزر بیکینی با لیزر برزیلی چیست ؟

بسیاری از افراد هنوز فرق بین لیزر بیکینی و لیزر برزیلی را نمی دانند، این دو لیزر بسیار به یکدیگر شبیه هستند و اکثرا افراد آن ها را با یکدیگر اشتباه می گیرند، از آنجایی که صحبت کردن درباره این موضوع برای برخی خانم‌ها سخت است ترجیح می‌دهند تا به جای پرسیدن از متخصص در اینترنت درباره آن بخوانند.


لیزر خط بیکینی

به ناحیه خارج از خط شُرت، خط بیکینی می‌گویند. لیزر خط بیکینی معمولاً تا 3 اینچ فراتر از این خط را پوشش می‌دهد و این ناحیه را کاملاً تمیز و بدون نقص می‌کند. در این روش برخی از نواحی مانند لبه‌های بیرونی واژن و بالای ناحیه شرمگاهی که زیر لباس‌زیر قرار دارند نیز تحت درمان قرار می‌گیرند که البته لیزر این نواحی به انتخاب خود داوطلب بستگی دارد.

لیزر برزیلی

در این روش نواحی بیشتری نسبت به خط بیکینی تحت درمان قرار می‌گیرند، مانند لبه‌های بیرونی واژن و خط باسن. در این روش قسمتی از موهای ناحیه شرمگاهی به شکل یک نوار باریک باقی می‌ماند. در لیزر برزیلی داوطلب باید کاملاً برهنه شود.

می‌توانید هر دوی این گزینه‌ها را به انتخاب خود سفارشی کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد