لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین لوازم آرایش و بهداشتی روز دنیا

ساعت رومیزی

 نشان می دهند، زینتی خاص به میز های ما می بخشند. خوشبختانه تنوع بی نظیر ساعت های رومیزی در انواع شکل های کلاسیک، مدرن، فانتزی و … به ما گزینه های فراوانی برای انتخاب ساعت متناسب با سلیقه مان داده است. در این مطلب ساعت رو میزی و انواع آن را باهم بررسی می کنیم. و نکات مهمی که لازم است برای خرید یک ساعت رو میزی بدانید را به شما خواهیم گفت.


انواع جنس

ساعت  تنوع جنس بالایی دارند و از متریال گوناگونی برای ساخت آن ها استفاده می شود. ساعت رومیزی در جنس هایی مثل پلاستیک، سرامیک، فلز، چوب، شیشه و … در بازار موجود است. حالا وقت آن است که شما انتخاب کنید کدام جنس با سلیقه، دکوراسیون اتاق، و کار شما تناسب و هماهنگی بیشتری دارد. اگر می خواهید ساعت رومیزی تزیینی تان عمر بالایی داشته باشد، دقت کنید که متریال ساخت آن چیست و چقدر مستحکم با دوام است.


ساعت رومیزی - زمانسرا


انواع رنگ

ساعت های رومیزی رنگ های بسیار زیبایی دارند رنگ های روشن، رنگ های مات، رنگ های جیغ یا رنگ های متالیک و درخشان. به یاد داشته باشید هر رنگ انرژی و معنای خاص خود را دارد. مثلا آبی و سبز رنگ هایی آرامش دهنده هستند.


و رنگ هایی مثل نارنجی و زرد انرژی زا. و رنگ هایی مثل مشکی، سفید یا خاکستری رنگ هایی خنثی هستند که به راحتی با هر رنگ و دکوراسیونی ست می شوند. بنابراین متناسب با روحیه خودتان و محلی که ساعت را برای آن تهیه می کنید، رنگی مناسب را انتخاب کنید.


نکات قبل خرید

قبل از خرید یک ساعت رومیزی مناسب باید به چند نکته توجه کنید تا خریدی خوب و رضایت بخش داشته باشید.


وزن و ابعاد ساعت

وزن و ابعاد ساعت نکته مهمی است که باید قبل از خرید در نظر داشته باشید. سعی کنید ساعتی که تهیه می کنید سنگین نباشد که وقتی روی میز و تاقچه قرار می گیرد، خطرناک نباشد. همچنین ابعاد ساعت با میز یا طاقچه، متناسب باشد و نه انقدر کوچک که تشخیص زمان سخت باشد نه آنقدر بزرگ که جلوه و جذابیت خود را از دست بدهد.


حالت شب رنگ

تشخیص زمان از برخی ساعت های رومیزی حتی در شب و تاریکی مطلق نیز ممکن است. خواه عقربه ای باشد خواه دیجیتال می تواند این قابلیت را داشته باشد. ساعت های عقربه ای ممکن است چراغ کوچکی داشته باشند یا اینکه از متریال شب رنگ در اعداد و عقربه های آن استفاده شده باشد یا به روش های دیگری قابلیت تشخیص در شب را داشته باشند. اگر شما جزوه آن دست از افراد هستید که شب ها نیز ساعت را نگاه می کنید از این نکته غافل نشوید.


مقاومت ساعت

معمولا صفحه ی ساعت های رومیزی شیشه ای هستند. توجه کنید اگر محل قرار گیری ساعت رومیزی تان جایی است که احتمال افتادن آن وجود دارد، یا از ساعت هایی با صفحه ی پلاستیکی استفاده کنید یا اگر زیبایی صفحه ی شیشه ای را ترجیح می دهید، حتما جنسی مقاوم و با دوام تهیه کنید.


نکات بعد از خرید

مراقب باشید که ساعت شما خیس نشود یا در برابر رطوبت بالا و بخار زیاد قرار نگیرد تا قطعات آن زود خراب نشوند.

اگر برای مدتی طولانی، قصد استفاده از ساعت را ندارید، باتری های آن را خارج کنید.

ساعت را در برابر نور مستقیم خورشید قرار ندهید تا رنگ و روی آن نرود.

ساعت را در مکانی صاف و مسطح قرار دهید.

ساعت رو میزی را در مکانی قرار دهید که احتمال افتادن آن کم باشد.

ساعت رومیزی - زمانسرا


جدید ترین مدل ها

همانطور که گفتیم ساعت ها انواع زیادی دارند، اما جدید ترین مدل آن، مدل های دیجیتال و پیشرفته هستند که قابلیت ها و ویژگی های بیشتری نیز دارند. البته اگر دکوراسیون خانه شما فانتزی یا کلاسیک است، ساعت های عقربه ای جدید هم گزینه ی مناسبی اند که آپشن های زیادی دارند.


جدیدترین مدل های ساعت های رومیزی مانند:


ساعت رو میزی مدل DT-6506

ساعت شنی رومیزی مدل sml01

ساعت رومیزی لکسون مدل Fine Clock LR138

ساعت رومیزی کیمیت مدل Woody 861BRed

ساعت رومیزی کیکرلند مدل Clap-On

ساعت رومیزی کیمیت مدل Woody 863

ساعت رومیزی لکسون مدل In-Out Alarm Clock LR139

ساعت رومیزی کیمیت مدل Woody 862

ساعت رومیزی کیمیت مدل Woody 864 BL Red

ساعت رومیزی مدل M005C

بیشتر بخوانیم : انتخاب ساعت دیواری


بهترین جنس

این مدل ساعت با توجه به نوع آن و کارکرد آن با متریال متفاوتی ساخته می شود و جنس های گوناگونی نیز دارد‌. بهترین جنس برای شما را نوع نیاز و کاربرد شما تعیین می کند. مثلا برای اتاق کودکان، جنس های سبک تر را انتخاب کنید. یا اگر برای طاقچه ها و شلف های موجود در سالن پذیرایی ساعت رومیزی را تهیه می کنید، جنس های سرامیکی یا چوبی گزینه های شیک و زیبایی خواهند بود. نکته ای که اهمیت دارد آن است که احتمال افتادن این نوع ساعت ها وجود دارد، بنابراین سعی کنید جنسی بخرید که هم بدنه ی آن و هم صفحه ی آن با کیفیت و مستحکم باشد.


کاربرد و مزایا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد